Nazwa usługi: Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Gościnie

ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58
78-120 Gościno
tel. +48 94 35 13 382

e-mail: goscino@goscino.com.pl



   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL oraz w rejestrach mieszkańców.
   
Sposób załatwienia sprawy: Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców na wniosek osoby, której dane dotyczą i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia.
   
Kogo dotyczy: Usługa dotyczy danych każdej osoby fizycznej i może być realizowana na wniosek osoby fizycznej.
   
Opłaty:

Nie dotyczy


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Niezwłocznie po zakończeniu postępowania wyjaśniającego.
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna:
   
Formularz elektroniczny: Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
   
Formularz tradycyjny:
   
Uwagi: